Wednesday, November 16, 2005

6th Sense ...



ما نپتونی‌ها ۴تا حس داریم:٫
بینایی٫ شنوایی٫ بویایی و لامسه
وقتی به زمین سفر کردم متوجه شدم که اونا یک حس دیگه به اسم ”چشایی“ هم دارن
وقتی که غذا می‌خوردن از ”مزه“ اون حرف میزدن و همین باعث شده بود که بر خلاف نپتون٫ غذا معنایی بیشتر از تامین انرژی داشته باشه
همه از مزه ”شیرین“ خیلی تعریف می‌کردن و اکثرا این ”مزه“ را خیلی دوست داشتن

اوایل من از ”مزه“ چیزی نمی‌فهمیدم اما کم‌کم چیزهایی ”احساس“ کردم
از یکی از این ”احساسات“ خیلی خوشم اومد و با خودم فکر کردم که این باید ”شیرینی“ باشه
از اون به بعد من هم شدم از طرفداران ”شیرینی“ و همه‌جا از ”شیرینی“ تعریف می‌کردم
تا این که یکبار دوست زمینیم را به غذا دعوت کردم و از اونجایی که می‌دونستم خیلی ”شیرینی“ را دوست داره٫ ”شیرین“ترین غذایی که به تجربه یاد گرفته بودم را براش درست کردم
اما دوستم اولین قاشق را خورد و گفت

چقدر تلخه!٫

 

---------------------------------------------------- 
برای درک عشق باید بیشتر از پنج حس داشت
جان والری

9 comments:

  1. cheghad naz bud... ;)
    kheili bahal bud... az MBZ in chiza baied bud :D:D

    ReplyDelete
  2. برای درک عشق باید بیشتر از پنج حس داشت
    جان والری
    kho,iee ke iee goft ... iani...che ?!!

    ReplyDelete
  3. khodam ham nemidoonam. :?

    ReplyDelete
  4. یه سوال:
    حواس چندگانه (5 یا بیشتر)برای درک هستند یا احساس؟
    برای درک کردن فقط حواس کافیه؟

    ReplyDelete
  5. The best and most beautiful things in the world cannot be seen or even touched.they must be felt with the heart.(Helen keller)

    Lark tinks, the heart is a best place of alighting for Love...

    ReplyDelete
  6. To Fattah:
    Javabe to raa tooye otobus dadam! ;)
    tozih: shayad man bad tarjome karde basham, john mige ke baraye darke eshgh be chizi bishtar az 5hes niaz darim, manzoor elzaman in nist ke be hese sheshom ehtiaj darim.

    To Lark
    in daghighan hamoon chizie ke man azash mitarsam.

    ReplyDelete
  7. ما را ز درون خویش غافل کردند
    فهمیدن عشق را چه مشکل کردند
    انگار کسی به فکر ماهی ها نیست
    سهراب! بیا که آب را گل کردند

    ReplyDelete
  8. in javab bood yaa darde del?

    ReplyDelete